Back to the reality

Är tillbaka i Leksand nu efter en lång och jobbig resa. Först buss till mora, ca 6 timmar, och sedan vänta på tåg. 5 min innan tåget gick fick jag reda på att SJ lägger på 50kr om om man köper biljetten dirrkt på tåget. SÅ jag sprang ut från tåget och stressade för att hinna till biljett-automaten innan tåget gick. Men jag han i alla fall!

Imorgon ska jag fortsätta skissa på min skål som ska drivas upp... Det känns som att jag har en liten nackdel där, eftersom jag är den ända som inte har någon kostnärlig bakgrund. De flesta andra har någon form utav konstnärs eller design utbildning i bagaget, och det har inte jag:( Men men, man får göra så gott man kan helt enkelt!

Nä nu ska jag ta och knyta mig! Det har varit en jobbig dag med allt åkande med allt bagage! Hade med mig alldeles för mycket grejer ner! Bla, en hel väska på hjul med verktyg, och en halv bag med mat. Men jag tog mig ner med allting helt i alla fall!

Godnatt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0