En lugn start

Klev upp tidigt idag för att äta frukost, och jäklar vilken frukost! Nästan som på hotell, men bara nästan. Sen tog jag mig en liten cykeltur runt Leksand, men jag glömde kameran hemma, så det blev inga bilder. Leksand är jättemysigt i alla fall, speciellt nu i kvälls solen. Ska lägga upp bilder på rummet också, det får bli någon gång jag har tid över...

Fick träffa resten av metallarna idag. Det är en salig blandning av människor från hela landet. Många lite egna personligheter. Har träffat lite folk från dom andra inriktningarna också och alla är jättehärliga! Här kommer jag att trivas som fisken i vattnet!

Ska upp på brandövning i morgon, klockan 9, sen efter lunch ska vi vara i verkstaden tror jag. Ååh, det ska bli så roligt å få börja jobba med silver "på riktigt".

Kommentarer
Postat av: Lena Thyselius

Verkar som om du funnit din plats.Kul!Hoppas att du kommer att fortsätta känna så.Kram Lena.

2010-08-23 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0