Leksand

Sitter i Leksand och har precis fått i ordning rummet. Har träffat två av dom andra som bor i samma korridor, och det verkar vara sköna personer! Men imorgon så kommer dom andra 3 personerna som ska bo i korridoren, det ska bli spännande att få träffa dom.

Imorgon är det upp tidigt som gäller! Frukosten serveras halv 8, men det är inte upprop förrens klockan 14, så vad gör man hela förmiddagen? Någon som har något tips?:) Det ska i alla fall bli jättespännande att få träffa resten av metallklassen. Jag tror att jag kommer trivas jättebra här nere, det är i alla fall den känsla jag har nu, men det kan ju hinna ändra sig!

Nej nu är det sängen som hägrar, ska som sagt upp tidigt imorgon. Ska försöka ladda upp lite bilder på mitt nya hem också!:)



//Andréas 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0