Bättre sent än inte alls!

En lite försenad uppdatering:
*Åkte till Stockholm för att göra studiebesök och gå på gallerier. Stressigt, frustrerande, inspirerande och ganska roligt. Men framför allt stressigt!
*Såg en kändis på tunnelbanan. Närmare bestämt Pippi! Den riktiga Pippi, originalet. Hon hade köpt ost och mjölk såg jag. Precis som vilken vanlig människa som helst.
*Provat dreja lera! Sjuuuuukt roligt, och otroligt spännande! Vem vet, jag kanske blir keramiker? Ska hjälpa Karin att krossa och blötlägga lera och på köpet slipper jag betala lera, glasyr och bränning. Tummen upp för det!
*Har kann-projekt med keramikerna nu i två veckor. Kan bli spännande, vem vet. Idag gjorde vi i alla fall kann-silhuetter, i en grupp om 4 skulle man täcka ett papper som var två meter långt och kanske 1,2 meter brett med silhuetter av olika kannor. Rolig och kreativ övning! Ska försöka ta ett kort imorgon.
Jag borde ha gått å lagt mig för länge sedan, det är ju trots allt en dag imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0