försenade bilder!

Här kommer lite försenade bilder!
Vy över stockholm, någonstans på väg till moderna museet.
Konstobjekt på moderna museet. Man får egentligen inte ta några bilder, det här var det enda jag tog en smygbild på. Kommer dock inte ihåg varför. Modern konst är konstig.
Bild från kann-projektets första dag. Göra silhuetter i svart papper. Otroligt roligt!
Kannskisser utifrån tre ord som beskriver dig själv. Mina ord var SPONTAN, GALEN och LITEN.
Kannskisser utifrån tre ord som beskriver dig själv. Mina ord var SPONTAN, GALEN och LITEN.
Kannskisser utifrån tre ord som beskriver dig själv. Mina ord var SPONTAN, GALEN och LITEN.
Kannskisser utifrån tre ord som beskriver dig själv. Mina ord var SPONTAN, GALEN och LITEN. Dom här skisserna är gjorda på fem minuter, vi fick inte mer tid på oss.
Ska försöka ta lite kort på resten av mina skisser. Har gjort lite lerskisser idag också, varav en kanna som jag funderar på att göra i silver. Ska försöka komma ihåg att ta kort på dom! Ska även åka iväg till Falun imorgon! Det kan bli spännande, ska vara sällskap till Karin som ska klippa sig. Det vill jag också göra!!! Blir galen på mitt jävla hår! Men det får bli någon månad när man har lite fetare med pengar....
Nej, läsa lite och sen sova! Det låter som en bra plan, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0