Huvudet av staden

Sitter här och är lite nervös! Åker till Stockholm om ca 2 timmar. Hur ska det gå, jag som knappt klarar av att åka tåg!
Resten av veckan kommer att vara fullspäckad med roliga besök på gallerier, museer och verkstäder. Kommer hem igen på fredag, och på lördag ska jag iväg på konsert, där Torbjörns son spelar. Det här blir kanske en bra vecka trots den dåliga starten. Hammaren som jag skulle använda till att planera mina skålar med, som jag polerade spegelblank i fredags, hittade jag med två stora slagmärken i. Jag blev lite smått galen, med tanke på att det är 2 timmars jobb att polera upp en hammare. 2 timmar som jag hade kunnat ägna åt att planera färdigt mina skålar, så att det bara vore att löda ihop dom på måndag. Men så blev det ju inte nu, det blev till att polera hammare IGEN! Pjäsliv!
Börjar i alla fall morgondagen med ett besök på galleriet Lod, för att senare dra vidare till Made by och avsluta med Konstfack. På Konstfack ska vi bland annat äta lie middag och prata med eleverna, det kan nog bli lärorikt med tanke på att jag ska söka dit i vår. Om jag nu inte ändrar mig efter besöket vill säga!
Nej nu ska jag ta och kamma mig, äta något och sen gå till tåget! Uppdaterar kanske när jag kommer tillbaka, ska försöka ta lite(mycket) bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0