Alltså

Alltså, dom flesta verkar sitta bänkade framför valvakan ikväll... Utom jag. Tycker det känns ganska tråkigt. Jag rostar kikärtor istället! Kanske ska kolla på en film sen, får se hur det blir.

Vi var ute på Lucky igår, sjukare kväll! Firade Sofie och Sofie på design, som har fyllt år. Dansade som ett as, och det känndes imorse! Jäklar vilken träningsvärk! Jag kanske äntligen har hittat en träningsform som är rolig, klubbdans! Jag och Ida från klassen dansade två timmar i sträck!

Hittade en silverfisk i badrummet igårkväll också. Äckligt! Det kan då inte bero på att jag städar dåligt, för här städas det faktiskt två gånger i veckan! hur osm haver så var det mindre trevligt.

Bildveckan börjar imorgon. Ska bli skönt att få göra något kreativt, samtidigt som det går bort jäkligt mycket verkstadstid. Men den får man väll ta igen på helgen.


Nu luktar det kryddigt så kikärtorna är nog klara, bäst å kolla innan dom bränns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0