...

Här sitter jag och tröstäter gelehallon som kostade 5kr. Eller tröstäter gör jag kanske inte, men äter dom gör jag! Har inte gjort ett skit på hela helgen nästan. igår var vi till Tällberg, och det var inte mycket att hänga i julgranen. Tror nästan mina grejer är finare! Efter det hade vi en riktig mysdag i korridoren med pizza, film och varm choklad. Jag gillar mina sambos helt enkelt! Idag har jag inte gjort nått annat än att tvätta lite kläder. Och segat framför datorn. Men det tror jag faktiskt man får lov att göra på söndagar. Det bestämmer jag nu.

Vi åker till Stockholm om tre veckor också. Det ska bli så jääävla kul! Och nästa vecka ska vi gjuta i brons. Spääääänandeeeeeee!!

Nej nu jäklar! ska ut och kolla vem som är i verkstaden och sen ska jag skura badrummet. Mindre kul...

Kanske ska virka istället.... NEJ, städa var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0