Flimation

Jag har tydligen fått en släng av öroninflamation! Sov nästan ingenting inatt för att öronen gjorde så jäkla ont. Så vid nio idag så cyklade jag iväg på hälsocentralen för att få träffa farbror doktor. Och fort gick det! det tog 45min för mig att bli klar, från det att jag anmälde mig i receptionen till det att jag gick ut genom dörren. Här i Leksand går det undan! Annat är det med hälsocentralen hemma, där hinner man ju bli frisk innan man får träffa en doktor.

Jag fick i vilket fall en penicilin-kur och slemlösande, så nu håller jag tummarna för att jag ska bli frisk fort! Det var inte en riktig öroninflamation, utan en begynnande som i samband med förkylningen skulle kunna bli riktigt tokig. Så det var nog tur att jag tog mig iväg till doktorn i alla fall!

Jaja, nu sk jag ta och kolla på nån skum film, dricka te och kurera mig så gott det går!

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0