Gör rätt, gör fel

Här kommer en bild på vad jag har gjort idag. Målat med fötterna. Blev lite inspirerad av keramikernas uppgift, där dom ska göra "fel". Typ dreja med fötterna, med armbågarna eller med ögonbindel osv... Det var någon som hade blandat in olika livsmedel i leran, och sedan jobbat med den, typ havregryn, pasta och käckebröd. Tycker vi kan få en liknande uppgift i metall, det vore spännande! Kanske att man ska förstöra en uppdriven skål eller smälta ytan på ett smycke eller nått.

Här är jag och Jenny när vi målar med fötterna



Det är ungefär vad vi har roat oss med. Annars händer det inte så mycket. Jag köpte en bit ost idag. Den var dyr. Jättedyr. Men ska man leva på något annat är pasta så får det bli knäckemackor! Helst med ost då, ibland en gurkskiva om man vill lyxa till det. Jag tror min mage känner sig missnöjd med min kosthållning, den protesterar högljudt mest hela tiden. En del dagar vill jag hänga ut mina tarmar åt gamarna. Men men, det är smällar man får ta! På fredag kommer det in lite pengar på kontot också, men det mesta av dom försvinner ganska fort... Tyvärr. Nej, sova lite kanske? Ja, det låter som en bra idé!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0