Helg

Ja, nu är det helg. Har precis varit på biblioteket och lämnat tillbaka en bok. Tog på mig vinterjackan för första gången den här säsongen. Det är med andra ord kallt här nere! I helgen händer det inte så mycket, ska på vernisage i Tällberg imorgon klockan 12 och sedan iväg för att inviga Saras nya lägenhet. Det blir spännande! Söndag får bli en sån där slapp dag. Har tvättstugan, och så ska det städas lite.

Har haft Personlig Utveckling/Säljteknik idag... Det ångrar jag, hade kunnat följa med till Falun istället. Men men, sånna smällar man får ta!


Glääh! Sitter här och är uttråkad, vill hitta på nått! känner mig på för dåligt humör för att gå ut i verkstaden, det är ingen idé, det kommer bara gå dåligt i sådana fall.

Pjäsliv!

Funderar på att åka hem en sväng nästa helg. Eller funderar och funderar, jag har bestämt mig för att åka hem nästa helg! Det ska bli skönt!

Nej nu! Tror jag ska ut och plocka lite äpplen och göra en paj till ikväll. Fredagsmys lixom!:)

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: Henka

Haha! Jag kolla in din blogg ;P

Jag bakade faktiskt också äppelpaj idag, bara så att du vet...

Tjarrå! :D

2010-09-25 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0