Man får ibland, men inte så ofta

Har precis varit och käkat en pizza med Emma. Det var jääävligt gott, med tanke på att jag egentligen hade tänkt å äta en par knäckemackor till middag. Har städat hela korridoren idag också, min vecka den här veckan. Så nu är hela korridoren nystädad! Skurade golven med lite ajax, och dom blev nästan som om dom vore nybonade. Så nu får man ta det lite försiktigt, annars ramlar man och slår sig. Vilket jag har lyckats med två gånger hittills.



Såhär fint var det när jag och Emma gick hem. Ganska fint tycker jag!

Nu tror jag att jag ska ta och göra mig en kopp te och försöka smälta pizzan. Kika på en film kanske vore något? Alice i underlandet kanske? Ja, jag tror faktiskt att det får bli så!

Tjing tjing, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0