Som man ligger får man bädda

Ojoj! Lite dålig uppdatering här! Det har i alla fall inte hänt så mycket här nere. Jag har börjat med en skål i mässing, får se om jag lägger ut en bild på skissen senare ikväll. Ska lägga ut lite bilder på hur det ser ut här nere också, har inte hunnit med det riktigt...

Igår var det verkstadsfest, sen drog vi på baren där det var 80- talsrock tema. Sjukt kul kväll, men idag mår man ju som man förtjänar! Mitt huvud har inte riktigt klarat av allt bankande i verkstaden så jag har suttit och skissat mest hela dagen.

Måste städa också... Men först en lite powernap kanske? Vadå jävla kanske!? En powernap it is! Tror jag håller på å bli förkyld också, måste cyckla in på noret också.... Bara en massa måsten! Och skitkallt är det också!

Lägger in bilder ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0